It's all coming back, like a Déjà Vú

Som ni säkert vet tävlar Velvet i Leksand nu på Lördag. Detta blir tredje gången sen 2006 Velvet ställer upp som soloartist och förra året tävlade hon ju i Göteborg med låten Déjà Vú. Jag och Måsen var då på plats och hejade lite på Jenny och såhär ett år senare förstår jag fortfarande inte hur folk tänkte. Jag tycker att detta och Hero var de bästa låtarna och utan tvekan tillsammans med BWO det snyggaste numret. För att uttrycka det enkelt; Jag älskar det här! Och jag tycker verkligen att Jenny var värd en finalplats.



Jag hoppas och tror att Jenny på Lördag går ut på scenen med ett sjukt snyggt nummer och en ännu bättre låt än förra året. Och jag hoppas att vi denna gång får en Velvet i final.


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag ÄLSKAR numret!!! Så sjuktsnyggt och så Bäst alltså!!



Jag förstår inte heller... Hoppas verkligen på revansch på lördag!! Här ska röstas!!!!! :D

Vi vill se henne i GLOOOOBEN!!

2009-02-19 @ 00:16:48
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Hon MPSTE gå till globen! Hon kan ju inte annat än att leverera att snyggt nummer liksom!

2009-02-19 @ 06:35:36
URL: http://bonniezell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0