En söndag i schlagerns tecken...

Nu har ni inte hört mycket från mig på över en vecka. Ingenting faktiskt, men jag vet inte vad jag ska skriva här riktigt... Nu har jag dock varit med om en toppen-Söndag, den här söndagen som var. Den gick i schlagerns tecken, vilket är väldigt trevligt.

Carro var på Stockholms-besök och vi besökte verkligen HELA Stockholm. Vi började i Södertälje för vi hade gärna velat träffa Laila Bagge, men så blev det inte eftersom vi var tvugna att gå tillbaks till pendeln. Vi ville inte missa en av Zoot's körfavoriter Caroline Jönssons gratiskonsert på Berns Salonger. Tyvärr kom vi ändå inte i tid riktigt, men Caroline hade ännu inte klivit upp på scenen. Vi hade bara missat Therese "Terran" Andersson och Niklas Andersson med varsin låt typ. Sen kom hon upp på scen, hon var hur söt som helst! Hon och Niklas körde någon duett, sen kom Terran upp och sjöng med Niklas. Niklas var huvudakten av vad det verkade som.. De slutade det hela med ett disco-nummer alla 3 tillsammans, det var bra! I publiken fanns det åtminstone en kändis, Andreas Lundstedt. Hejade på honom när han hade varit ute och kom in igen.

När konserten var över hade vi tänkt säga hej till Caroline, men de försvann bakom på en gång så det var svårt. Vi fortsatte våran resa, nu med sikte på Fridhemsplan och Danscompagniet. Där skulle nämligen Nathalie Rosenberg (Som var med i Måns nummer i lördags) hålla till och repa tillsammans med Velvet. Nathalie har nämligen koreograferat det numret. Träffade henne en liten stund och berömde henne för hur grymma de var i lördags i Måns nummer. Strax därefter kom Velvet, så hälsade lite på henne med. Hon hade med sig Nisse o Hugo, så dom hälsade jag på med. De var sååå söta!! Vi tog oss till en McDonalds, och dagen slutade med inspelning av finalprogrammet av Singing Bee.

Ni kan räkna med att höra lite mer utav mig den här veckan iallafall, på lördag beger jag mig till Leksand och kommer rapportera därifrån! Jag och Carro är på plats redan halv 10, så vi kommer hinna med en hel del under dagen. Träffa folk när de kommer till Arenan, när de går därifrån, evenemangen med Festivalyran och allt annat som kan tänkas hända runtom!

Hörs ni inget från mig tidigare, så hörs vi på lördag!! Om någon ska dit får ni gärna komma fram och hälsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0