Även åsnan befinner sig i Dalarna!

Ja, fast inte i Leksand där man BORDE vara utan i Sälen. Och nu ska jag passa på att göra en riktigt konstig rekomendation. Det är nämligen så att en av zoot's favoritkörsångerskor (okej, nu tycker väl säkert ni att varenda körsångerska i Sverige är våran favorit.. men nejdå. Bara nästan alla!) Caroline Jönsson showar tillsammans med Sandra Dahlberg och Gregor Michaj, som tävlade med Mi Amor 2006 och körat till flera artister, på Harrys som ligger på Hotell Bugelhof på Sälfjällstorget här i Sälen, varje fredag fram till slutet på Mars. Nästan varje vecka har de dessutom med sig en gästartist. Hade jag varit 6 år äldre (alltså 23 år) så hade jag utan tvekan varit där och tittat då Caroline utan tvekan är en av mina absoluta favoriter!

Caroline Jönsson var med i SVT's huskör 2006-2008 och var den körsångerskan som blev "petad" när Charlotte ville ha med Dea Norberg till Serbien förra året.

Så, jag tipsar här från min brors väldigt mjuka soffa i Sälen alla er som ska upp till Sälen innan April att åka och titta på Caroline och kanske upptäcka en helt ny favorit.

Blir ni nyfikna kan ni kolla in Carolines supersnygga hemsida!


 Bilden är lånad från carolinejonsson.net



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0