Ibland är pressbyrån hipp.

... Iallafall när man av ren händelse springer in i Tess Merkel och Andreas Lundstedt som shoppar lypsyl. Man undrar ju om dem inte borde vinna något pris i trevlighet eller ödmjukhet? Härligare människor får man leta efter! Åh, vad jag tycker om dem!

Jag gissar att tredjedelen Lina Hedlund hoppade över signeringen i Halmstad för att kurera sig från förklyning. Men ikväll står hon på scen med resten av Stjärnklart gänget i Konserthuset i Malmö. Jag skall själv gå och är så pepp! De som sett showen säger att det är bland de roligaste de sätt och jag tror inte annorlunda!

Jag börjar förresten tro lite på den där artikeln Expressen skrev häromdagen. Men vad vet jag. ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0