Catfight om sista jokerplatsen

Aftonbladet skriver förövrigt väldigt mycket just nu. Förutom de två nedanstående så skriver de också idag att sista jokerplatsen är vikt åt en kvinna. De skriver att Lena Philipsson, Pernilla Andersson & Linda Sundblad "slåss" om den sista jokerplatsen. Mycket spännande måste jag säga.

Christer Björkman (och schlagerzoot) drömmer om Lena Philipsson. Fröken Philipsson ställer dock inte upp med vad som helst. Därför ska det stå mellan Pernilla och Linda Sundblad. Enligt AB's källa ska det dock vara nästintill klart att det blir Linda som kniper den sista jokerplatsen.

Ja, hur ska man kommentera detta? Jag måste säga att Pernilla Andersson kan vara det mest ointressanta namnet jag hört i festivalens historia. Lena pratas det om varje år. Jag tvivlar inte på att hon dyker upp. För eller senare. Minns jag inte fel så har det pratats även om Linda vid tidigare spekulationer. Det ska bli spännande det här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0