Körslaget!

Dom leder körerna i höst!

Tv4 gick häromdagen ut med vilka kända ansikten som kommer att få skaffa sig en egen kör att tävla med i Körslaget!
Förra året gick vinsten hem till Bollnäs Kören med Hanna Hedlund i spetsen. Vad tror ni om dessas chanser..

Rodrigo ”Rigo” Pencheff - Rinkeby

Caroline af Ugglas – Upplands Bro
Stefan Nykvist – Älvdalen
Ola Svensson – Lund
Andreas Lundstedt - Uppsala
Amy Diamond  -Jönköping
Roger Pontare – Lycksele


Rodrigo har jag jag inga förväntingar whatsoever på. Kan bli kul att se vad han kan koka ihop. Af Ugglas är  ju körledare ända ut i fingerspetsarna och jag tror verkligen hon kan få ur en hel del ur sin kör! Larz Christerz Ztefan... Ja.
Ola kan ju enkelt komma till att gå lika långt som Erik gjorde förra året. För att han är just Ola. Har ingen aning om hur han kan tänkas leda en kör dock..  DandyAndy ... HEJA!!!! (jag är inte partiskt, INTE det minsta!) Andreas är sjukt duktig på det han sysslar med och jag tror han kommer peppa sin kör till max. Hoppas och tror de går bra!
Amy...  Jag har aldrig riktigt sätt Amy som en ledare.. Kanske förvånar hon mig..  Pontares kör kan bli mäktig. Jag har bara en känsla av det!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att Caroline af Ugglas ska vara med eftersom hela programmet är hennes idé ;)

Amy Diamond känns rätt otippad, men det ska bli spännade att se hur det går för henne

2009-08-25 @ 15:20:03
URL: http://ljusrosanagellack.blogg.se/
Postat av: PeterDeluxe

Andreas Lundstedt är Säsongens Vinnare av Körslaget så enkelt är det..

2009-08-25 @ 15:39:23
URL: http://www.peterdeluxe.webs.com
Postat av: Sigrid

Jag både tror och hoppas stenhårt på att Caroline vinner :)

2009-08-25 @ 21:43:29
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0