Sverige sprider istid över Moskva

I Expressen idag står det om hur Malenas nummer kommer att ändras till Eurovision Song Contest. Sen tidigare vet vi ju att kören kommer att bytas ut så det bara blir mörkhårigatjejer som omger Malena, och detta beskrivs av Christer Björkman som att Malena kommer att vara "omgiven av fem mörka väsen.". Temat på hela framträdandet kommer att vara Narnia (!!!!!), och Malena kommer att framställas som en Skandinavisk snödrottning, med vitt golv och isblock på scenen.

Jag skrattade och gapade om vart annat medan jag läste artiklen. GALET! I år satsar Sverige verkligen på att vara over the top, och jag tror faktiskt att det kan bli rätt bra. Det lär ju bli ett framträdande Europa sent kommer att glömma.
Dessutom vet jag (via samma "hemliga" källa som berättade videodetaljerna) att den här idén var på G redan till videon, men i stället blev det lyxtema på videon.

Hur som helst; SPÄNNANDE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0