Årets kommentatorer!

Här sitter jag, inomhus, fast solen strålar är ute. Anledning: Jag har gått och blivit sjuk! Vilket suger, TACK och lov klickade jag mig in på världens bästa Tobbes blogg och helt plötsligt strålade även solen inne hos lilla sjuka mig! Årets kommentatorer är avslöjade och jag som själv satt och saknade Shirley lite i inför-panelen i måndags hoppar av glädje!

Årets ESC kommentatorer blir Shirley Clamp och Edward af Sillén!
Läs mer på Tobbes blogg HÄR!

Jag tror det kan bli galet bra och kul! Jag älskar Shirley! Hennes kommentarer från förra året när hon satt med och bedömde bidragen i Inför ESC sitter fortfarande klistrande på hjärnan - riktigt härlig människa de där! Edward tror jag också kan bli sjukt bra, jag menar. Hallå, killen skrev Petra Medes manus! Det säger en hel del! ;)

WOHO!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ännu en anledning att se fram emot ESC då, kul! :D (Och krya på dig!)

2009-04-23 @ 14:28:13
URL: http://reginanoctis.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tror det kommer bli skit bra! Shirley säger ju saker innan hon tänker så det kan bli riktigt roligt, haha! Synd att jag är i Spanien då och inte kan se det från den svenska sändningen. Får kolla när jag kommer hem :)

2009-04-25 @ 15:51:38
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0