Schlagerzoot önskar alla en riktigt God Jul!

Så var det äntligen det magiska datumet 24 December. Julafton!
Eftersom jag hört lite av de andra av mina kära Zoovänner verkar det som att det snöar i större delen av vårt avlånga land (även här, i söööder!), och jag kan faktiskt inte önska mig så mycket mer i julklapp. Det känns faktiskt bara helt underbart.

Jag hoppas att ni allihopa får en fantastisk julafton med mycket kärlek, mat, värme, paket och snö - och julmusik!



God jul!

/Schlagergeten


p.s! Lägger ut min absoluta julfavorit - Ingen jul utan Himlen i min famn med allas vår Carola...



Kommentarer
Postat av: adele

God jul fina! <3

2008-12-24 @ 23:37:55
URL: http://schlagerlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0